Tattoos

Jag fick hem fotona jag skickade efter idag. Det blev så fint i ramarna och extra roligt är det ju att jag tagit bilderna själv. Jag tar ett kort sen när vi fått upp dom på väggen. Viket jag hoppas blir snart! Blev bara lite iriterad när jag packade upp ramarna och ena ram-kanten var trasig. Lite jobbigt när man måste åka ända till Linköping för att byta så får se om vi kan limma ihop det själva istället. TYPISKT.


Här hemma har vi totalt fastnat för Miami Ink och ser det nästan varje dag. Programmet går ju på säkert 3 olika kanaler så nästan alltid är det någon som sänder, det känns det som. Men vilka tatueringar dom gör, helt otroligt. Jonas har ju varit sugen på att göra en länge och det har väckts till liv lite extra nu. Men risken är väl väldigt stor nu att man har sååå höga förväntningar på hur bra den ska bli efter att ha sett Miami Ink.
Här hemma i lilla Norrköping blir resultatet långt ifrån så bra. Frågan är om man kanske i alla fall ska ta sig till Stockholm eller Göteborg, för att bli rikigt nöjd. Vet ju hur mycket J vill att den ska bli perfekt. Själv har jag aldrig rikigt fastnat för något jag skulle vilja tatuera, så har aldrig varit sugen på så sätt. Men jag tycker att det kan vara väldigt snyggt. Det gäller bara för mig att komma på något rikigt bra och sedan suga på karamellen nåt år eller så. Så jag sedan är rikigt säker!



Nu är det time för matlagning. Idag ska jag göra biffar och tzatsiki,
blev lite ändrat från igår då det blev morotssoppa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0