Siste Januari

Imorgon är det redan februari, snart är våren här och det ska bli spännande att välkomna den som husägare. Ska bli så roligt att få se ur tomten kommer att se ut när allt börjar växa och bli grönt mm. Men det kommer att vara tusen saker vi behöver köpa. B la ca tre möbelemang till uteplatser, gräsklippare, parasoll mm.
För att inte tala om blommor fresten, det ska bli kul. Undrar om jag kommer att vara lika galen i blommor som mamma. Jag tycker ju att det är jätte fint att ha massor med blommor, men frågan är om jag orkar lägga ner den tiden, varje dag. Jag tror och hoppas att mamma kommer att så lite tomatplantor till mig. Så kan jag ta över dom lagom tills de är någorlunda stora. Kan vara smidigt att göra så första året innan mina grönahänder utvecklats. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0