SÄFSEN

Jag och mamma har bestämt att vi ska ta en tripp till Säfsen om två veckor. Vi har lite semester och fridagar då.
Vi tänkte att vi skulle få uppleva lite vinter med snö. Åka lite längdskidor och slalom. Det ska bli roligt och skönt, var lite skeptiskt i början men varför inte. Älskar ju att åka skidor och dit är det lagom långt. Vi ska bo på en vandrarhem nära anläggningen, söndag-onsdag blir det, eventuellt måndag-onsdag.

 
Bilder tagna igår och idag. Snö finns det och det sägs
att det ska komma 20 ca till under helgen. PERFEKT


Ikväll blir det tacos och let´s dance är min tanke. Får se om Jonas kommer hem och har andra ideér men tror att han ska hålla på ute med ställningsmaterialet. Tråkigt att jag inte kan hjälpa till, känner ju att min rygg inte pallar.
Inte ens de lättaste sakerna.  Jag får stå vid spisen istället och sen kalla in pojkarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0