Lite mer liv

Emma hade smsat mig inatt att hon fanns tillgänglig idag söndag, för en gångs skull. Så jag passade på att åka dit så kunde hon slinga mitt hår. Jätte bra blev det, ingen konstig färg eller så. Nu känns frisyren lite bättre, lite mer liv i det.
Försökte få till en bild, men blir inget bra!
Jag fick hjäpa till med lite hushållssysslor där som halkat efter första veckan som student. Roligare att fixa hos andra än sig själv som vanligt. Imorgon innan jobbet blir det nog städning här hemma.

Nu ska jag fixa lite mat. Det blir biffar och tzatsiki + potatis/ris/bulgur. Har inte rikigt bestämt ännu.

Det blev ingen tjejfika här idag, Sarah hade dragit på sig någon förkyldning. Typiskt. Har tappat hoppet på det här nu. Men vi försöker väl igen. Ingen ger sig så lätt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu är jag jätte nyfiken på din nya frisyr. =) Nae jag ger inte upp, måste ses kanske mitt i veckan om det är så! hehe... så typiskt, när jag trodde att inget kunde stoppa oss blir jag sjuk! ohh nae jag är på bättringsvägen redan så vi kanske kan ta en fika på stan lr liknande snart? kram

2009-01-27 @ 12:50:37
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0