Kyckelilyckling

Jag kunde uträtta lite här hemma idag tack vare att jag inte jobbade lika länge. Fixade lite med blommorna och de gamla julgruppena. Tog bort tomtarna och rosetterna. Fräscht nu med bara en amaryllis. Fick igång en tvättmaskin också och maten är lagad och intagen.Det blev senapskyckling och pasta. Klockan är bara 19.15, skönt.

Vår luftvärmeåump blev lagad idag och den stod på för full blås när jag kom hem. Var säkert 26 grader här inne. Ovanligt! Nu har jag sänkt den och vi eldar, SOM VANLIGT. Men nu behöver det kanske inte vara så kallt på morgonen mer.
Min nya morgonrock och tofflor är för övrigt VÄL användna.

Tandläkaren nästa, hoppas verkligen inte på några hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0