Köttbullar, potatis, brunsås och lingon

Köttbullar, potatis, brunsås och lingon blev det till middag idag. Mums. Lite roligare än bara köttbullar och makaroner som vi tyvärr äter rätt ofta i brist på fantasi och tid.

Idag ringde Jonas mig och som vanligt ville han ha reda på vart någon specifik sak låg här hemma. Idag var det en papperslapp som han lagt i köket. Jag tänkte direkt óops´, det var där jag städade i helgen och jag vet att jag slängde en del. Han sa att den kanske var ihopknölad (ännu större sannorlighet att jag slängt den). Jag försökte med att den kanske låg i skålen eller på kontoret, men icke. Jag har haft dåligt samvete för det hela dagen, var tydligen något väldigt vilktigt. Men jag kan då tycka att han inte ska lägga så viktiga papper överallt. Det var tråkigt men hoppas det löser sig i alla fall.

Nu blir det tv-tittande och lite prat med Jonas som precis kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0