KingCab

Har tagit en bild på obäket jag (tvingas) köra omkring i om dagarna. Fast jag ska vara glad att jag har något att åka i. Kanske kan vi byta ut så jag kan ta Skodan istället, men den är till salu. Kanske är dumt om det skulle hända något med den nu. Skulle ju vara bra typiskt.


Extra skitig till på köpet. Det gäller att inte gå emot. =)

Nu är det hög tid att lägga sig. Klockan springer iväg. Ska se om jag får med mig J in till sängen. Han har sovit på soffan någon timme nu. Risken är väl ganska stor att jag får sova själv igen. Men som sagt, fördelen med att han sover på soffan är att han är lättare väckt på morgonen! Perfekt.

Imorgon har vi tänkt röja lite på tomten. Bl a åka till returpunkten med alla tomma kartonger som trängs på altanen. Kan vara skönt att bli av med dom!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0