Kan inte tro det är sant..

men det verkar vara så. Jag sitter nu hemma med datorn och internet fungerar. Enormt glad! Så som jag har kämpat med tele2 och telia. Bara två månader tog det =) Nu sa vi bara kämpa om att få tillbaka pengarna för den här tiden.
Nog pratat om det.
Jag har längtat till att få komma igång med bloggandet igen. Och lovar att det ska bli mer kontinuerligt igen.

Här har det ju hänt så mycket. Vi trivs som fiskarna i vattnet i huset. Kunde inte varit bättre, är så glad att det blev just det här huset utav alla vi tittade på. Allt börjar falla på sin plats här hemma. Vi har köpt en super mysig rya matta på mio.
Auckland
.
Vi fick presentkort som bidrog en ba bit, kanon. Vi har tillslut enats om ett matsalsbord också. Jag fick ge mig, kände att det är ju mest jag som bestämmer inredningen. Så det här kunde han få bestämma.
Det hittade vi också på mio. Vi valde dom stolana som är "toppiga".
Amélie
.
Jag håller tummarna för att det kommer denna vecka. Nu har vi ju sålt vårat gamla så det är väldigt tomt i "matsalsdelen".


Just nu sitter jag framför brasan och myser. Så kallt ute ju och det betyder att det var rätt kallt här hemmamed när jag kom från jobbet. +14 grader visade det, men mätaren står dock i ett fönster. Men många grader över det var det inte. Det var bara att sätta igång och elda. Det är helt otroligt! Tänk att vi har en!
Imorgon är jag ledig igen, känns så konsigt med alla röda dagar. Men väldigt skönt har det varit. Känns som jag varit ledig massor, fast jag inte tagit någon semester.
Och tro det eller ej men J var "ledig" från den 23 Dec tills idag. Så skönt för honom. Fast han hade jouren över juldagarna. Men slapp åka iväg på julafton. Detta betydde ju också att det blev en lugn jul och jag hade skjuts hem från palace på juldagen. Perfekt. =)

Nu ska jag se om jag får igång rautern igen, kan ju inte ha en sladd genom hela huset. Men allt kan ju inte fungera direkt, då vore det ju konstigt.

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0