IKEA

Det blev en liten besvikelse med trippen till IKEA. Det var flera saker som var slut, väldigt iriterande. Men lite hittade jag:
- Två runda myslampor att ha brevid sängarna. Får dock inte i någon glödlampa eftersom globen är för trång. Får se om jag kan hitta några mindre.
- Två svarta ramar till kontoret. Tanken är att jag ska beställa svartvita foton jag själv har tagit.
- Påsklämmor
- Åttaarmad ljusstake.
Blev så fint med mörklila ljus i på bordet.
- Värmeljus
- Toaborste
- Små katusar
- Presentpapper + snöre

Inget direkt jätte roligt utan nödvändiga saker. Gardiner hittade jag inga roliga utan får fortsätta leta här hemomkring.
Ljuskronan jag sett på internet var så himla stor så den blev det inte heller. Jag får försöka hitta nån någon annan.

Nu ska jag gå och hämta en glassbåt att smaska på. Det gäller att vara snabb här annars blir man utan. Sist hann jag bara ta en innan det var tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0