GRATTIS MAMMA!

Födelsebarnet med tillhörande man har åkt hem. Middagen blev lyckad, vad jag fick höra i alla fall och jag gillade maten mycket. Det är väl ett gott tecken.
Potatisgratäng, rostbiff-stek och skysås. Mumma!
Tårta åt vi med, så gott. Det dumma är ju att den serveras direkt efter maten och då lyckas man inte få i så mycket p.g.a för stort intag av den goda maten. Fick dock en bit att smaska på imorgon! Perfekt

Nu har jag beställt två foton i stl. 30×45. Dessa två valde vi, kommer att bli så fint!





Det är sådana här ramar jag köpt, IKEA.



Nu väntar kudden, bäst att gå in till den. Jag måste ställa tillbaka väckarklockan 5 minuter, för det blir lite för stressigt på morgonen. Särskillt om jag ska hinna sätta in linserna. 05.30 får det bli nu och så snozzar jag till 05.40 VIKTIGT DET DÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0