Godmorgon!

Vi fick kasta oss upp idag. En arbetskamrat till Jonas ringde vid 8.20 och meddelade att han var på väg. Han ringde även en andra gång och sa att vi inte behövde baka någon utan att det räckte med något lätt. Jag som redan hade börjat med kakan, jo säkert. =) Han fick joina våran frukost och det var trevligt.
Han berättade om några andra bekanta som är ute på långresa i Thailand och Indien. Med två rätt så små barn, så häftigt. Jag har läst om dom på Resedagboken nu. Hoppas man kan ta allt så "lätt" och smidigt när man har barn som dom gör. Beundransvärt. De ska vara borta i 7 veckor.
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=340062&userId=244998

Jag börjar inte föräns kl 12.30 idag. Så nu har jag förberett potatisrätten tills imorgon, känns väldigt skönt att ha den klar så jag bara kan fokusera på köttet imorgon!
Nu tänkte jag ringa Zyxels betallinje, undrar hur mycket det kostar egentligen, det är ett 0991- nummer. Hoppas att de säger det i början. Inget roligt att sitta i kö i flera minuter om de kostar 10 :- /minut eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0