Godkväll

Jag har fått lite ont i axlar/nacke igen. Är säker på att det är för att Jonas tvingar mig att bära masa skrot (läs ställningsmaterial), det vill säga vårat levebröd. Dock alldelles för tungt för mig. Det räcker med alla papperslappar (läs tjock reklam), jag bär på jobbet.
Då hade jag gnällt av mig lite för denna månad, i smyg förstås
och inte inför J, för det gillas inte!

Jag hoppas att jag får besök på söndag. Är så nyfiken på att få höra, se och känna på gravida Sarah!!
Så se till att baxa er hit !!

Jag har nästan glömt bort att jag köpt ramar och skulle beställa några fina foton jag tagit. Ska genast titta igenom mapparna och se om jag hittar något vackert. Frågan är ju fortfarande om jag ska ta vinterbilder eller sommarbilder. Bäst är ju förstås med något neutralt, får se om jag har några sådana.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sarah

klart! nu kan inget hindra oss. =) Låter jobbigt det där med bärandet. :P

2009-01-22 @ 12:21:14
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0