Fullspäckat

Just den här veckan är faktiskt fullspäckad med massa saker. Vissa väldigt bra saker dock.

Idag blev jag väckt av telefonen, en utav lagledarna på jobbet ringde och det var kris. 7 stycken var sjuka varav en var den andra lagledaren. Så jag fick snällt avsluta min sovmorgon och hoppa in sov lagledare vikarie idag också. När jag kom till jobbet hade ytterligare tre stycket sjukanmält sig. Undrar vad det är som går nu. Antagligen förkyldningsinfluensan, den går an. Det är ju andra bullar om det börjar gå maginfluensa, det gillar vi inte. Blev i alla fall kvar på jobbet ända till sex.

Imorgon tisdag har jag tid hos optikern kl. 11.30. Trodde att jag skulle jobba 12.15 - 18.20 men jag måste ner ett par timmar innan optikern också. Kaos att få ihop allt. Menjag åker nog ner tidigt så jag kan gå ifrån vid 10 kanske, så hinner jag gå en liten sväng på stan med. Har ju längtat så efter det.

På fredag har jag fått en tandläkartid kl 8 som jag försökt att avboka, men dom har haft stängt hela julen. Öppnde idag. Lite pinsamt att avboka så sent har jag tyckt, men det skulle ju gå ändå tyckte jag, om jag ringde idag. Men jag GLÖMDE  helt bort det. Typiskt. Ska höra om jag kanske kan åka ifrån jobbet istället. Vore smidigt.


Antagligen på fredag ska "släkten" till Söderköpinsbrunn för att bubbla och få massage! Ska bli så härligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0