Fredagsmys

En riktig fredagsmys-kväll blir det. Började kvällen med en långdusch. Peelade hela kroppen med kaffe sump.
(Min nya favvo, helt underbart. måste testas. Helst redan ikväll.)
Rakade även benen eftersom det är spa imorgon. Sedan gjorde jag riktig god helgmat. Potatisgratäng och fläskfilé. vi blev tre till middagen, roligt att bjuda fler. Särskillt när det blir lyckat. Nu när jag har diskat undan allt och varvat ner i korgstolen känns allt kanon.

Alldelles strax börjar Let´s Dance och jag ska förbereda med popcorn och körsbärssaft.

Ska försöka få med mig kameran imorgon till spa´t så att jag kan sukta med lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det åt vi igår med =) Mmm det är gott med gratäng och fläskfile!! får ta o träffas nån helg o laga till den där plankan? :P

2009-01-17 @ 22:08:21
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0