Det blev kort kort hos frissan!

Isabella, Blondinbella, fick lämna let´s dance igår. Det var lite tråkigt eftersom jag trots allt gillar henne på något sätt. Följer ju hennes blogg, men tycker dock hon är lite väl positiv mm i tv. Blir så överdrivet.
Men det är fler andra mycket sevärda med, bl.a Magnus, starkeman.



Gick till frisören idag, Klippoteket, vågade mig på en rejäl avklippning. Lite väl vågat kanske, hoppas att det växer ut en bit ganska snart. Lite för kort tyckte jag. Men men, nu är det gjort. Jag har även köpt hem en förpackning med slingor som jag ska göra. Håret har blivit alldelles för mörkt i vinter och det ska bli roligt att fräscha upp det lite. Nu är bara frågan när någon kan hjälpa mig, eller ska jag försöka själv? Kanske är dumt.

Jag hittade en länk med en annorlunda artikel. En 17-årig tjej med 7 barn. Helt makalöst men beundransvärt!
http://wickedreports.blogspot.com/2009/01/17-year-old-girl-has-7-kids-outrageous.html

Idag har jag hängt hemma hos mamma o pappa, mitt i renoveringen. Har inte kunnat hjälpa till utan mest åskådat. Nu händer det grejer i alla fall. Golvet är lagt och underskåpen ditsatta. Blir så fint! Mamma och jag rensade vant och mösslådan, och jag fick med mig mina saker. Vantar, mössor, sockar och halsdukar. Frågan är bara var jag ska göra av allt. Är verkligen sugen på att göra om gästtoaletten till garderob nu. Vi använder den aldrig så varför inte.

Jag fick även två gamla kuddar mamma sytt till mitt rum där, som blev bra brytning bland de andra kuddarna i soffan nu. Jag har också hittat en kudde på hemtex, i fårskinn, så fin. Får se när jag får impuls och köper dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0