Dagen då

1. Tessan och Tommy får en efterlängtad flicka!!
Ska bli så spännade att få se underverket och höra förlossningsberättelsen!


2. Jag fick ett efterlängtat sms från mio, med besked om att bordet kommit!
Jag meddelade J om det och han fick se om han fick tid att hämta det idag. Suck. Och jag påpekade att imorgon kommer Åse med familj.. Sista gången jag pratade med honom var när jag var på väg hem och så sa han att dom inte hann ner till mio innan det stängde. Suck. Jag hann att bli lite lite iriterad. =) Men när jag kommer hem så står det där monterat och klart! Vilken överaskning. Men han påpeckade tydligt att det inte var ROLIGT att montera!
Jag kunde lägga på mina nya bordstabletter, mörklila. Fick dom av Emma o Andreas i fördelsedagspresent. Det vart mycket bra. Jag ska nog försöka hitta några gardiner som har inslag av lila också. Det kommer att bli så fint.
Nu kan vi ha stora middagar här. Börjar med en på Fredag, några tjejkompisar kommer. Det ska bli plankstek. Första gången för mig, som hemmagjort. Ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0