Chaufför

Det var dags för en ´jobba-kväll-fredag´ igen. Eftermiddagen fick en helvändning när jag upptäckte att posten hade en helt ny "buss" som jag skulle använda, ny för dagen till och med. En Merca Viito var det om det säger något för någon =) Jag lyckades i alla fall att inte krocka eller skrapa den med någon bur, väldigt skönt. vore ju annars ganska typiskt när någon är splirrans nytt.

Inatt ska jag hämta syrran + sambo i Linköping. Deras sista "nollefest". Känns lite sådär just nu att behöva gå upp mitt i natta, men hoppas att jag kan fråga någon annan gång! Jonas och Tommy skjutsade jag iväg till Vilbergens C förut. De skulle se om det hände något kul där men anar att de förflyttar sig till stan och jag får sedan hämta två apfulla rangelben senare. =) Men man vet aldrig, Jonas har en massage tid klockan nio imorgon bitti så han kanske tänker till. Vem vet? Skämt åt sido.

Jag får spendera fredagskvällen ensam, det är dock ganska skönt. Är väldigt trött så jag ska burra ner mig i soffan nu och slumra där tills Jonas eller Emma ringer tänkte jag.

Nu börjar Let´s dance igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0