Barnaskaran

Lugnet har precis lagt sig. Vi har haft besök av Jonas syrra med familj. Hon hade med sig dillkött som vi åt. Väldigt gott. Smidigt också, jag slapp laga någon mat. =) Jag lovade barnen att dom skulle få sova över någon annan dag, på en helg. Det var populärt!
Johanna sa när de kommit ut att nästa fredag skulle hon hit, och skjutsade inte dom hit henne skulle Lina komma och hämta henne!
Det var trevligt att dom kom. Jag fick en present också. Två svarta skålar och fat, med en blomma på. Fin fint.

Kan inte förstå att det är helg imorgon igen. Det har ju varit så skönt när veckorna varit lite förkortade. Men nu blir det långt till nästa gång. Påsk, i april. Jag funderar på att ta ledig två dagar i februari kanske, så att det blir långhelg. Kan vara skönt. Kanske redan i januari?? Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0