Veckohandling

Nu är kylskåpet fyllt till bredden igen. Var på City Gross och handlade, mamma fick följa med. Jämnt när jag handlar springer priset iväg. Idag köpte jag knappt något kött, billig kassler bara, men ändå blir slutsumman över 700:-
Och bara tre kassar med varor. Man märker att småsaker blir mycket tillslut.
Jag köpte en tulpanvas som de hade till kampagn pris på, endast 19:-- Vilket klipp, men det är väl precis sådana saker som sedan avgör summan längst ner på kvittot =) Nu hoppas jag bara på att jag får fina tulpaner, på lördag kanske. Men tror nog att jag kommer få köpa själv.
Jonas tycker att blommor är så onödigt att ge bort. De visnar ju och dör medans en sak är bättre att ge, den kan man ha föralltid. Han har inte riktigt förstått det där än, att JAG och många fler älskar blommor, särskillt att få.


Nu ska jag förflytta mig till tv´n och grabbarna. Men anar att de ser på UFC (fighting-galor) och det är ju inte min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0