Utmanad

Har blivit utmanad av min kära vän Sarah  http://sarahan.blogg.se/

Regler:
- Gå in i mappen ''mina bilder''
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
- Utmana några andra personer och länka till dom


Vilken rolig bild, INTE. Detta är vårat badrum. Jag tog bilden innan vi flyttat in för att ha före och efterbilder sen när vi renoverat. Badrummet ser ut så här än så länge men tanken är en renovering där också framöver. Men tills dess måste vi spara in några kronor för det är inte gratis att göra om badrum. Jag vill ha kanske ha ett gammeldags kakel, typ vit-grå-spräckliga kakelplattor med mörk fog. Men vi får se om den andra ägaren här har samma smak när vi kommer dit.


Nu ska jag leta efter något recept på någon fläskfilé-rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0