Ett roligt kedje"brev" igen!!

Jag och min parter:

Vad heter ni?
Lina & Jonas

Har ni några smeknamn på varandra?
Nästan aldrig, på sin höjd Älskling.

Hur träffades ni?
Jonas & en kompis hade tråkigt och gick igenom telefonboken. =/ Väldigt oromantiskt. Var det bara jag som svarade?

Hur länge har ni varit tillsammans?
Sen April 2004. Snart 5 år.

Är ni förlovade?
Nej

Bor ni ihop?
Ja sen 3,5 år tillbaka.

Har ni barn?
Nej

Har båda körkort?
yes.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, på sängen i J´s "pojkrum".

Vem sa "JAG ÄLSKAR DIG" först?
Det var nog jag.

Vem är äldst?
Jonas, 9 månader.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Stenbock & Jonas Fisk


Vem fyller först på året?
Jag

Vem är längst?
Skiljer nog bara nån centimeter och den extra har Jonas.

Vem sjunger bäst?
Helt klart Jonas. Önskar att han sjöng mer så jag hörde. Gillar det.

Håller ni handen på stan?
Har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra. Inte jag som bestämt men lider inte av det heller.

Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Nja. Jag känner igen Jonas sen vi var yngre. Åkte med honom på hans moppe när vi var 14,
men han minns inte mig. 'suck'. =)

Vad har ni gemensamt?
Vi kompleterar varandra bra! Vi är väldigt olika men ändå lika. Något båda älskar är SKÄRGÅRDEN!

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej det växte fram, men fort.

Har ni någon speciell låt?
Nej. Men samma musiksmak. Amy Mcdonald, Jill Johnsson, Duffy mm.

Har ni några "frikort"?
Nej.

Har ni stora framtidsplaner?
Vi har just uppfyllt ett med att köpa hus. Sen är det väl bara de andra V-na som fattas. Kommer när det kommer men innan dess har Jonas stora planer med sitt företag och jag väntar på dagen då jag kan bli hemmafru på heltid. =P

Har ni gråtit i varandras armar?
Många gånger! Dock bara jag. Jonas gråter aldrig.

Har ni vart  utomlands tillsammans?
Ja! Turkiet -05. Två weekend till Köpenhamn. Vi funderar på en resa till thailand i April. Annars har vi bara rest var för sig.

Vilket är ert bästa minne?
Svårt.

Vem lagar mat bäst?
JAG. Jonas lagar aldrig mat. Han har fått för sig att jag tycker det är kul och överlåter det då till mig. =/

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Jag lagar mat och vi äter framför tv´n. Sen blir det lite data och sen tv. Snart blir det ljusare på kvällarna och vi kommer vara ute mer och fixa och mysa i varma sommarkvällar. Skönt. Just nu känns dagarna väldigt "fattiga".

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
För det mesta ja!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej

Blir du lätt svartsjuk?
Ingen av oss...vi vet vart vi har varann.

Ringer eller SMS.ar ni mest?
Ringer, aldrig sms. Jonas kollar sms 2 dagar efter han fått dom så vill man något så är det säkrast att ringa.

Brukar någon av er prata i sömnen?
Nej


Nu är det bara att ni gör som jag och kopierar på =)
Väldigt viktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0