sugen på utemöbler

Snart kommer det att vara dags att börja titta på utemöbler. Det ska bli roligt, förhoppningsvis, om vi kan vara överens. Jag har kikat runt lite nu och det kommer att bli svårt. Vi har pratat lite om rottingmöbler, det är fint och mysigt. Skulle passa ipå altan som är inglasad, men oftast är det mer "fikamöbler" och inte så bekväma att äta middag vid. Så jag skulle ju hellre vilja ha något rejält och bekvämt att ha där för middagar. Det här är en grupp i rotting som eventuellt skulle funka att ha som matbord. Men vet inte rikigt vad jag tycker om den. Mysigare med dom med soffor.

Vid ytterdörren på verandan vill jag ha en liten vit grupp. Har hittat en välbekant grupp på kilamöbler. Ma o pa har likadan. Den skulle göra sig bra där, för t ex frukost och fika. Har varit ute och måttat och det blir perfekt.
3000:- för gruppen på Kila möbler, kanske rätt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0