Soliga förmiddag!

Härligt väder att vakna upp till. Har dessvärre bara varit inne. Städning stod på schemat igen, har ni avklarat det.
Skönt, vad är mer avslappnande än ett rent hus? Särskillt när solen lyser in. Ser att de flesta fönster behöver en grovrengöring. Men det får vänta tills det är lite skönare ute, för det är nog utanpå den mesta skiten sitter.

Snart ska jag iväg till stan på en fika med Sarah och Christin, ska bli trevligt. Litet litet problem hur jag ska ta mig till stan bara. Ingen bil hemma, Jonas blev hemskjutsad inatt så Eddie har bilen och nu svarar han inte på mobilen eller hemma. Och Jonas har den andra och är iväg på jobb. Men det löser sig nog. Annars får jag börja knalla snart för i cykeln är det dåligt med luft.

LÖST. Han ringde nu och kommer strax! Han tog visst sovmorgon. uups.


Ska kolla på kjolen igen på stan också. Mamma påstår att det visst fanns i stl 36. Hon tittade igår. Kn ju hända att någon lämnat tillbaka eller att de hängt ut flera. Bara den sitter bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0