Säfsen imorgon!

Imorgon bär det av till nordligare bredgrader, Säfsen. Väskan är packad och kameran laddad likaså jag. Det blir fyra dagar med skidor och åter skidor. Två dagar med längd och två slalom är tanken. Så mycket har jag ju inte rört mig på år och dar, men ska bli härligt. Mamma planerar att vi ska gå upp med tuppen och äta en stadig frukost och sen bege oss ut. Sedan blir det godmat på kvällen och tidiga sänggåenden med laddning för nästa dag. Vilken semester.

Jag får återkomma här framåt torsdag-fredag med hur det varit och förhoppningsvis härliga foton!



Nu är kvällssnasket färdigt, buffalo-vings och nachochips med salami + ost. Ska bli så gott. Känner underbara dofter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0