Middagstips!

Öppnade frysen igår och hittade panerad fisk. Perfekt att passa på när J inte är hemma. Han är ju lite larvig när det gäller fisk. Jag med för den delen, men någon gång måste man ju få i sig det också. Jag hade ju ingen lust att börja skala potatis och låta den koka i ett antal minuter. Var ju vrål hungrig. Så det fick bli pulvermos. Funkar ju det med, smör och massor med kryddor bara! Till det gjorde jag en kall fisksås - Creame freish, majonäs, gurka + kryddor. Blev rätt god men väldigt mastigt.
Idag var jag ensammen till middagen igen, så ingen köttfärslimpa idag heller. Blir nog inte föräns torsdag. Idag var jag också jätte hungrig och hade inte tid med några långkok men behövde ändå en rejäl matlåda för att jag jobbar länge imorgon. Det fick bli pyttipanna och ägg. Inte min favorit men funkar ju. Mätt blev jag.

Nu har Jonas kommit hem så ska väl vara lite social. tänkte smaska på en kiwi också. Det var länge sen man åt det. Väldig god frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0