Korvgrillning

Ikväll har Jonas fått välja tv-program, därför sitter jag här. Det visas en film som utspelar sig under medeltiden, inte direkt min favvo. Men anar att jag snart kommer höra snarkningar och då kan jag smyga ut och byta.

I eftermiddags så plockade vi på tomten igen och till middag grillade jag korv över "eldningstunnan" på pinnar som jag täljt. Det är alltid lika mysigt och smakar gott. Vilken skillnad det är att grilla korv + kött istället för att steka. Längtar verkligen till sommaren, då kommer vi säkerligen grilla flera gånger i veckan. Till en början i alla fall. I princip kan man ju grilla nästan vad som helst, så det går ju att variera sig.  GOTT GOTT.

Nu tyckte jag mig höra lite snarkningar, tro det eller ej. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0