Kaffe-peeling

Jag är så uttråkad på att bara VARA här hemma nu. Ska ärligt talat bli skönt med måndag så det händer lite igen. Hoppas bara att jag känner mig helt bra inatt och imorgon.
Imorgon ska jag till tandläkaren och laga en tand. Mindre roligt. Men jag överlever nog, värst är ju nästan när dom ska ta bedövningssrutan. När jag var mindre tog jag utan bedövning ibland för att slippa den. Men har slutat med det =) Isar ju nåt så fruktansvärt då. Nu låter det som om jag lagat massor med tänder, vilket inte är fallet, men det är fler än tre i alla fall, kan vi säga.
Jag kommer även att få betala 1600:-
Vilket rån..


Nu ska jag in i duschen, funderar på att göra en kaffeskrubb idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0