Jag och Jonas kanske har något på gång..

Det får vi svar på imorgon!

Är det varning om man tittar på Antikrundan?
Vi tycker det är ett mysigt program och väldigt intressant
-gäsp-
JAG VET!

Frågan är vad jag ska köpa i Alla hjärtans dag present till J. Hade inte bekymrat mig så mycket för jag vet att han inte bryr sig och tycker mest det är jobbigt med dessa dagar. MEN. Häromdagen åkte han och en kompis till stan och han sa att han var ju tvungen att köpa någon Alla hjärtans dag grej till mig. Så nu vet jag ju inte om han gjorde det, och om de är värsta grejen eller inte. Det blir jobbigt för mig. Får ta det efter jobbet imorgon! ICA kanske =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Du kan väl ändå göra/köpa nåt romantiskt till honom? det är ju ändo det dagen är till för, uppskatta de man älskar! :P

2009-02-12 @ 20:52:56
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0