Grenar med lampor!

Det blen en jobbardag ändå, telefonen ringde och väckte mig kl.8 imorse och det var bara att stiga upp. Jag tog en snabbis på stan i eftermiddags istället. Kjolen jag hade hittat på maxi fanns inte i min storlek på stan heller. Hur tråkigt som hellst. Får försöka intala mig om att den kanske hade suttit dåligt även i min storlek.
Istället hittade jag en knippe med grenar med små lampor i. Har satt den i en stor vas, men funderar lite på om det ser ut som julpynt eller inte. Har inte bestämt mig än. Kanske får ändra på platsen den fick. Köpte även några timers så fler lampor tänds när vi inte är hemma. Känns mycket bättre att komma hem till ett litet upplyst hus än kolsvart.

Jonas tog på sig att tända brasan nyss och har för femtioelfte gången misslyckats. Föstår inte vad det är han gör. Ska inte det vara en typisk killgrej att kunna sådant. Inte häR hemma i alla fall, då är det jag som får sköta det. DET OCKSÅ.

Fredag imorgon igen. Tjatar om att veckorna går så fort, men det är sant. Hinner inte förstå att en ny börjat förän den är slut igen. Imorgon jobbar jag 11-19, seg tid men skönt att ta det lugnt på morgonen!!
I helgen kommer Christin hem, ska bli roligt att träffa henne igen. Har ju inte gjort det sen i julas men snart bor du hon igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0