Det har gått i ett..

Fullspäckat har det varit idag och det känns nu, i magen. Jobbade från kl. 7 imorse och direkt efter jobet gasade jag iväg till Malin och Ljusparty. Nu är jag halvdöd i soffan. Det känns i hela kroppen att jag slarvat med maten idag. Matlådan med pyttipanna var fruktansvärd. Typiskt när jag jobbade länge, sen blev det ingen kvällsmat eftersom partyt var. Men Malin räddaren bjöd på mackor, det smakade inte bara lite bra! Ljuspartyt var i alla fall trevligt och det är kul med nya saker. Jag var en av dom tråkiga som inte köpte något vilket i sådana tillställningar känns ganska jobbigt, men vad gör man. Har blivit otroligt snål nu för tiden vad gäller att köpa "grejer" som är onödigt egentligen. Men som tur var så fanns det andra köpglada personer så Malin fick ihop tillräckligt med pengar för att få erbjudanden, så det var kul.

På lördag ska vi ha tjejmiddag här, det ska bli roligt!! Det blir plankstek och melodifestival. Bara alla håller sig friska. Jag blir så orolig när jag mår illa nu att jag ska få magsjukan igen, det vore BLÄ.

Mamma och moster har lurat med mig på vattengympa på fredag eftermiddag. Ska bli intressant, har alltid velat prova på det. På lördagen kommer säkerligen min kropp ömma något enormt då vattengympa tydligen ska vara väldigt jobbigt. Och jag som inte rikigt är i min livs form.

Nu ska jag försöka få med en snarkande jonas till sängen!  God natt

Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter ju jätte kul med vattengympa! har oxå alltid velat testa det. =) Ser verkligen fram emot lördag nu, de ska bli kul! Kram Ps. Inget går att dricka till kaviar ;) Ds.

2009-02-19 @ 10:03:03
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0