Bokrea

Idag har jag fyndat lite på bokrean. Av en slump sprang jag på böckerna på ICA maxi, hade glömt bort rean. Jag hittade tre pocketböcker, ta tre betala för två.
Karin Wahlberg - blocket
Anna Jansson - Främmande fågel

+ någon jag glömt namnet på och mamma lånade den direkt.

Jag fick också en bok om trädgårdar ("Den lilla trädgården") av mamma, hon tycker nog att jag ska läsa på nu lite innan sommaren. Kan vara idé!

Imorgon är jag arbetslös vilket jag inte var beredd på, så nu har jag ingen anning om vad jag ska hitta på. Antagligen blir det en liten sväng på stan. Hittade en fin kjol på maxi men ej i min storlek så tänkte titta på stan. Är lite sugen på att titta in på Korg och mattor med. Får se hur det blir, kan ju hända att de ringer från jobbet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0