Blogg??

Har haft så bra idag och fått massage av en arbetskompis som utbildar sig till massör. Perfekt att vara "provdocka". Ska få fyra behandlingar till, lyxigt.
Sitter häroch diskuterar lite med Jonas och Eddie om bloggade, facebook och liknande. Ingen av dom ar något sådant och tycker att det är väldigt löjligt. Dom gillar inte det där med att man lägger ut bilder mm och det respekterar jag. Därför har jag aldrig några bilder här på t ex Jonas. Dom gillar hellre att ses i reallife och det har dom ju rätt i, det är roligare! Men jag gillar att skriva av mig lite och vet att det är roligt att läsa andra bloggar och förhoppningsvis gillar någon att läsa om mina dagar =)

Kommentarer
Postat av: malin

jåg håller med dig det e skönt att skriva av sig lite...

2009-02-20 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0