Snor

Förkyldningen slog till lite i alla fall. Trodde att jag skulle klara mig efter en dag utan några symptom. Men igår började näsan rinna och idag har det blivit värre och är trött & seg som man brukar vid förkyldningar. Hoppas det var "toppen" idag så att det är bättre imorgon. Annars vet jag inte hur jag gör, det var tufft att springa i trappor och cykla idag. Inget bra att anstränga kroppen sähär.


Augustifesten är igång, ingen Rixfm festival blev det idag för oss. Känner mig för trött. Igår va vi nere med Christin och Robban vid fyrverkerierna, fint det lilla vi hann se. Satt för länge på Harrys, typiskt.
Imorgon åker vi antagligen ner igen, då är det ju marknad också. Lite roligt att gå och titta trots att man vet att det bara är skit. Men någon sur godisrem kan ju vara gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0