MOT BÅTEN

Nu har vi bestämt med min morbror för en liten båt tripp. Han hämtar upp mig, mamma och pappa i Stegeborg imorgon-bitti. Sen får vi se vart vi hamnar, förhoppningsvis på några fina klippor! Vi kommer även att övernatta, ska bli härligt. Har inte gjort det sen jag var liten. Så nu hoppas vi såklart på bra väder. Tar med mig kameran och fortsätter med mitt tavelprojekt. Perfekta fotot. Det är en bra miljö, skärgården. Både jag och Jonas älskar!


Idag har jag fixat i dammen och 3 guldfiskar har fått flyttat in. Jag hoppas nu att inte fåglarna som brukar bada där äter upp dom. Har gjort några gömställen till fiskarna så vi får se om de är smarta nog och simmar in där när kajorna kommer.


Ikväll åt jag middag hos mamma med syster. "Fondye" blev det, inte min favorit precis. Men ville ändå testa för har inte ätit det på flera år. Men min smak hade inte ändrats där direkt. Fick lite spagetti och köttfärssås istället. Gott

J jobbar både dagar och kvällar. Bra timing med min semester. Det slår aldrig fel. Förra veckan var jätte lugn för honom bara för att jag jobbade då. Men vad gör man. Vi får ta ledigt senare, jag har massor med dagar sparade.


Kommentarer
Postat av: Sarah

hej och tack. Snällt av dig jag hör av mig om det är nåt. Får absolut ses snart, jag får messa om tid då de är lite stressigt just nu :p hoppas semestern fortsätter fint för dig. Kram

2009-08-05 @ 12:41:56
Postat av: Anonym

hej hej det e marknad i dag och i morgon :)

2009-08-05 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0