Fullspäckad helg

Igår efter jobbet åkte vi till mormor och morfar på landet för att fira morbror som fyllde 40 år! Jätte trevlig kväll med grillat och tårta.

Idag gick jag upp utvilad ganska tidigt och kom iväg till mataffären skapligt. Nu finns det mat igen. Sen har jag målat och borstat huset i flera timmar. Börjar bli rätt tråkigt det där med målandet men nu är det verkligen inte mycket kvar.
Ikväll ska jag till mamma och pappa där det blir kräftskiva. Ska blir gott med kräftor som vanligt.

Imorgon är det dags för Alvins dop. Spänannde!

Nu måste jag fixa iordning mig inför kvällen, men var är J? Han skulle ha skjuts till 5, alltså måste vi åka om 20 minuter och han syns inte till än. Bäst att ringa och påminna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0