30 Augusti

Konstigt väder idag, sol-regn-sol-regn. Vågar man påbörja något ute? Nä, får nog skylla på vädret idag igen.
Ikväll kommer Christin, Robban, Sarah och Richard hit och grillar med oss. Det ska bli jätte roligt och jag har ju lite att förbereda tills dess i alla fall. För nu har jag städat och plockat hela dagen. Bra att det kommer folk ibland. Vips så blir det så rent och snyggt hemma igen. Konstigt det där. För det känns ju lika befriande varje gång man plockat iordning, oavsett om det kommer någon eller inte.

Jag köpte två guldfiskar igår så att våran äntligen fick en kompis. Nu dör den inte av ensamhet i alla fall. Ska gå ut och se om jag kan se de två nya snart. Såg dom aldrig mer igår efter jag släppt i dom, de var så små och kunde gömma sig för lätt.


Kommentarer
Postat av: sarah

Tack så jätte mkt för igår, de va verkligen trevligt. Jag och R som va o titta efter fiskar men inga såg! =)

2009-08-31 @ 16:29:34
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Svar:: Sarah

Fiskarna är väldigt skygga =) Gömmer sig under stenarna hela tiden. Tråkigt

2009-08-31 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0