Utkast: Nu är ...

Nu är det altan på gång. Jonas har varit och köpt resten av byggmaterialet och säger att han ska börja ikväll. Spännande och hoppas att det inte är allt för förhastat. Blir nog jätte bra. Jag måste ju ut och ta lite före bilder nu innan starten.

Vår idag med och på min långrast la jag mig på en parkbänk utanför jobbet och slumrade till en stund. Det var så skönt i solen. Imorgon är jag halvledig och det ska bli skönt att vara hemma på dagen. Då ska jag inspektera var och hur solen rör sig på tomten. För jag antar att den tittar fram imorgon med, MÅSTE!

Till helgen är inget planerat, skönt. Blir förh

Kommentarer
Postat av: malin

kul att börja med altanen :)

2009-04-02 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0