Totalt avslappnad

Det var super skönt med massage efter en lång arbetsdag!! Tror att mina 5 gånger är använda nu =(.
Den här veckan har varit alldelles lagom lång, bara jobbat i fyra dagar. Tror det ska bli fint väder i helgen igen så det blir garanterat att vara ute i "bygget" och trädgården. Funderar på om jag ska åka förbi trädgårdshandeln efter jobbet imorgon och köpa penseér. Kan vara kul att göra lite fint ute. Men det innebär att det inte blir någon cykel till jobbet. Med bil kan jag ju passa på att handla lite god mat till helgen också.

När ska man slänga ut påskriset? Är det dags? Har sett att mitt här inne börjat vissna, har glömt att fylla på vatten så det åker ut så fort jag får tid. Eller prioriterar det.
Jag är sugen på IKEA, fick hem reklamblad idag med. Det gjorde det hela ännu mer lockande. Emma, har du tid nån gång nästa vecka, dagtid??

Emma på cykeltur i Kårtorp i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0