Söndag

Idag tappade vi sugen på bygget, så mycket solen gör! Det var ju inget skönt alls ute. Vi var på middag hos mina föräldrar istället och åt jätte gott. Trappan började vi inte med föräns kvällskvisten. Vi fick den i princip klar och vi bestämde oss för att lägga den lite åt sidan nu. Den var så krånglig att vi tappade lusten och hela projektet var inte roligt längre. Imorgon ska Jonas börja lägga golvet istället, så att man ser att det händer lite. Det är ju mer inspirarande då. Solen ska komma igen med, toppen. Själv ska jag jobba hela dagen, trist. Bilder blir det inga idag, så lite som hänt att det är svårt att se tror jag. Hoppas jag kan visa mer imorgon.

Vi har börjat diskutera lite vad det är vi ska prioritera för inköp härnäst också. Det första är vi överens om, få klart altanen. Sedan kommer lite delade meningar. Jag vill köpa utemöbler och J vill köpa färg för att måla om huset. Vilket jag tycker vi kan vänta med någon eller några månader med. Man kan ju inte börja måla föräns tidigast maj-juni ändå. Och innan dess vill vi väl ha stolar och bord ? I alla fall om vi ska få en fin vår och försommar.
Detta får vi diskutera vidare!

Nu är det hög tid för sängen, om man ska tänka på att man ska upp tidigt imorgon. Men jag är inte ett dugg trött. Svårt att somna när man "måste".'

                                                                                       Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0