Ny vecka

och nya arbetstimmar... Jobbade 10 timmar idag, (mycket för att vara mig) men imorgon blir det vanlig dag och slutar 15.30. Lagom. Jag har cyklat till jobbet idag och fått ut exakta sträckan: 5,8 km. (Till brevlåda 1,1 km) Tror det blir cykelnimorgon med, tyvärr så blir man ju påmind om konditionen när man gör detta och min behövs verkligen förbättras. Ska ju inte behöva bli svettig bara av att åka till jobbet, det är inte bra! Om 1 månad har jag nog fått in det igen.

Här kommer lite bilder på hur det går med altanen. Jonas jobbar på med den, blir hemma imorgon med men då behövs det en runda till returpunkten och inköp av mer virke. Så får se hur långt han kommer med golvet. Vi måste ju även riva det gamla nu med, började lite ikväll.

Dag 4



Dag 5


Dag 5

Första etappen med trall är klart

Nu är det ballar av stål på tv!

Kommentarer
Postat av: malin

vad långt ni har kommit :)

2009-04-07 @ 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0