H&M paket

Idag låg mitt h&m paket i brevlådan, en vecka tidigare än beräknat. Så välkommet. Alla kläder passade faktiskt så är väldigt nöjd. Nu väntar jag bara på en kjol som inte skulle komma föräns i juni, segt.

Fuskade med cyklingen idag, p.g.a vädret. Var duktigt i 2 dagar men imorgon blir det nog motion igen. Måste se vädret först.

Att bygga altan tar på krafterna. Vi har hållt på ute till elva om kvällarna, bärt tungt och tänkt mycket. Är helt slut i kroppen och psyket nu, det ska bli så himelskt skönt med fyra dagar ledigt sen. Men först jobb-torsdag. Jag är vikarierande lagledare på jobbet den här veckan och det tar också lite extra mycket på krafterna. Då det är så mycket jag måste tänka på för ovanlighetens skull.

Helgen föreställer jag mig strålande sol, vindstilla och upp mot 12 grader varmt.
Mycket tid för slappande med en tidning eller bok i solen. Härligt.

Fast i verkligheten blir det nog mycket altanbygge igen. Vi måste ju få den klar till rikiga våren kommer. Senaste nytt är föresten att det mesta av golvet är lagt och vi måste köpa ett till last till sista delen. Jonas har rivit den gamla varandan och där ska byta stolp och sätta nytt räcke. Allt ser så bart ut nu, men gud så bra det blir!

Nu är det dags att förbereda sig inför natta, vill hinna se liiiite på tv också. Väder bl. a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0