Heter allas blogginlägg VÅR idag?

För första gången i år kunde jag nu njuta av solen. Menar alltså: att jag kom hem när solen fortfarande lyste på vår tomt, och jag kunde sätta mig i en stol och fälla bak ryggstödet. Hela kroppen fylldes av lycka och total avslappning. Min favorit syssla när solen är framme!
När jag satt där i solen kunde jag inte låta bli att fundera över hur och var vi skulle kunna ha utemöbler, om vi ska bygga till altanen eller fixa till annan "uteplats" så att man kan utnyttja väder och vind bäst..
Var är solen på förmiddagen / eftermiddagen / kvällen? Allt måste man tänka på.

Fast det är jädrans roligt, ser fram emot de närmsta veckorna/månaderna. Så mycket kommer att hända. Tänk att våren och försommaren alltig är lika underbar. Man har så stora förväntningar på sommaren och man planerar för fullt över allt man måste göra. Och rätt som det är är det september igen och man är missnöjd med sommarvädret och allt man ite hann göra mm.
I år har jag satsat på lite semesterdagar i maj och början av juni, då vädret brukar vara så bra och man njuter på ett annat sätt. Har även tänkt att ha två hela veckor någon gång under juli-augusti.


Foto från förra våren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt med semester! fin bild, tagit den sj?

2009-04-01 @ 20:03:27
Postat av: malin

nu ska vi inte förhasta oss september hmm det e juh jätte långt kvar :)

fin bild.

2009-04-01 @ 20:35:10
URL: http://malinshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0