Det omöjliga skedde

Det var dagen D. Besiktning på King caben. Vi förberede oss i helgen genom att köra flera gånger till returpunkten, Perfekt bil att slänga på massor med skit på. Vi trodde ju såklart att det skulle bli körförbud eller åtminstone en massa fel som inte var värda att laga. MEN.  Tro det eller ej, inte en grej, förutom hastighetsmätaren som när det går rikigt fort endast orkar upp till 30-40 Km/h. Det känns väldigt skönt att slippa lägga ut massor med pengar på bilen och Jonas var helt salig, han får behålla sin stora bebis. Jag blev liite besviken för detta betyder ju att vi inte skaffar en ny "normal" bil.



Imorgon är det dags för massage igen. Toppen! Men först jobbar jag 7.30-18.20 låång seg dag. Men det är ju då som man kan njuta som mest av massage.

Jag har ändrat min semester nu och hoppas på att jag får de veckor jag önskat nu. V. 27-28 + 32.

Jonas gick ner till sommarstugan och pikade mig för att jag bara satt i soffan så funderar på att "hälsa på". Men är inte så sugen på att gå ut nu. Brrr, kallt.
Är mer sugen på den sista biten av chokladtårtan jag fick av mamma. =)
underbar god

Får väl ta den när jag kommer in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0