Wilma serien från mio.

Bra beslut att stanna hemma från resan, kände mig inget vidare i morse. Men sov ett par timmar till och den västa huvudvärken släppte. Bara lite snorig nu, men det överlever man ju.
Jag och Emma tog en sväng runt i möbelaffärer. Ville få lite inspiration. Har verkligen hittat min drömserie. Vill så gärna ha detta bord men det kostar ju som det smakar. 12000:- för bordet och stolarna 2000:-/st, vilket skulle betyda 28000:- för bord och åtta stolar. Vem har råd med det?? Inte jag! Får försöka hitta någon billig kopia. Vet att det finns ett par stycken. Men se, visst är det så underbart. Skänken i bakgrunden också. Ett par tusenlappar för den också. Då är vi helt plötsligt uppe i 40000:-. Bara fortsätta drömma, någon gång står jag där med trisslotten och miljon vinsten. Aldrig ska man tappa hoppet.


Sängmöblerna är också så mysiga i samma serie.


Ikväll ska jag på middag hos moster!

Kommentarer
Postat av: Carro(kusin)

jætte fina møbler gumman och grattis till huset =) många kramar

2008-09-07 @ 01:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0