Vinden vänder kanske

Efter lite motgångar de sista dagarna med t ex jobbet blev lägenheten såld idag. Jonas fick lite mer än vad den var ute för så det var kanon. Vi blev ju lite skeptiska när bara två kom och titta, men det räckte ju. Helt underbart.
Det andra positiva var ju att bilen gick igenom besiktningen. Var ju orolig för den sprukna lycktan men det var ju ingen fara. Så skönt att jag inte lade ner 4500:- på att byta den. Det är nu bara bromsrören bak som ska fixas innan jag sätter ut den på blocket igen. Hoppas inte bromsrören är något dyrt!!!

Det blev träning idag. Var så nära på att inte gå, är väldigt trött. Gick inget bra att sova inatt, låg bara och grubblade. Det är så mycket i mitt huvud just nu. Det är kämpigt, men jag tar igenom mig det. På torsdag är det ju ansiktsbehandling, som ska bli makalöst skönt. Eftersom jag vet att torsdagen kommer bli en jävulsk dag på jobbet känns det ännu bättre att lägga sig där i 90 minuter. Gaah.

Nu är det pannkaka på gång. Smaskens. Sen ska vi ner och måla på byggboden,
bäst att passa på i det fin fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0