Premiär för Idol

Ja, och det var helt okej, den nya juryn verkar vara bra. Lite trisst i början när de bara visade massor med flams runt omkring. Vi vill ju se när de sjunger och gör bort sig. Sjäkvklart även när de hittar talangerna. Var några hel coola idag.
Firade husköpet på jobbet lite med muffins jag bakade i förrgår. Det var gott, på jobbet är man alltid sugen på något fikabröd. Konstigt nog.
Hämtade ut min bil för femtioelfte gången denna vecka idag. Vi har verkligen haft otur nu, allt kommer efter varandra. På båda bilarna. Tur att vi hittat en bra, snabb och relativt billig bilmeck. Måste bli av med min bil snart och köpa en mer rejäl. Ännu mer viktigt nu eftersom vi ska flytta ut lite utanför stan. Åka på djurtäta vägar där både jag och Jonas har krockat med ett rådjur respektive älg. Det känns inget bra,  jag måste i alla fall ha en krocksäker bil. Ska åka runt och titta på bilfirmor om jag kan hitta någon skaplig begagnad bil där de kan ta min bil som inbyte.
Helgen närmar sig och cykel tävlingen. Känner inte för det. Det så mycket annat nu och jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig. Måste ta tag i det imorgon. Kanske blir jag sjuk, vore ju för tråkigt. Usch, så får man inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0