Upptäckt: Säsongsstart av Desperate Housewives

Nu har jag mättat två arbetare. Jonas kusin som jobbar inne hos vår granne blev middagsgäst ikväll igen. De verkade gilla maten, vilken tur.
Jag hade helt glömt bort att det var säsongspremiär av Desperate Housewives ikväll, blev så glad när
jag tittade i tv-tidningen. Blev lite orolig att J redan var hemma eftersom han hatar det programmet och jag brukar lova att massera honom under det programmet. Så att jag kan få se det. Det hade jag inte lust med idag. Men glad blev jag när han berättar att han ska till sjukhuset och hälsa på en kille som jobbar för honom. Han var med om en otäck MC-olycka för en vecka sedan. Vi är så tacksamma för att det gått relativt bra och att han orkade ta emot besök nu. Så Skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0