Tisdag kväll

Tog en prommenad ner till stan efter jobbet. Jag har varit inne på möte hela dagen så jag behövde frisk luft och röra lite på mig. Besökte optikern och fixade till mina glösögon, så nu sitter dom bättre på näsan. Gick i lite affärer också,men kände att jag inte ville lägga pengar på kläder nu. Vill hellre spara och köpa grejer till huset sen. Har ju en känsla av att det inte kommer bli så mycket pengar över sen. Det blev i alla fall en True match mineral foundation.

Till middag gjorde jag hackelbackspotatis, fläskytterfilé och gräddsås. Men det blev inte lika gott som det låter. Misslyckades med allt igentligen. Köttet blev halvsegt och början till bränt, det sist nämnda samma med potatisen. Såsen var ingen höjdare, fick inte till smaken. Men men, alltid kan man inte lyckas. Det gick att äta, det är det viktigaste. Får se vad Jonas säger sen, han drar väl det vanliga:
-Jag är inte så hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0