Skynda skynda, stress stress

Helt otroligt stressad dag. Men vad mycket jag har hunnit med också. Bilen gick igenom besiktningen, så himla skönt. En liten grej jag ska fixa sen ska jag försöka sälja den igen. Och hoppas på att det går snabbt och smidigt. Vi hade visning här idag så innan den var det full rulle att fixa allt här. Stress, stress. Blev bra tillslut, får se imorgon hur det gick. Det kom bara två stycken och tittade så vi hoppas ju att båda är intresserade så att det kanske blir budgivning, men man vet ju aldrig. Kanske blir så att vi får sänka priset och göra om allt. Vi får se! Stor handling blev det ocksåv på kvällen, skönt att ha det gjort. Jag hoppas på en lugn dag imorgon, både på jobbet och efter. Tänkte träna igen.
Är så trött nu, längtar verkligen till kudden, inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0