Skåpet är målat och kräftskiva nalkas.

Detta blev resultatet av första målningen på skåpet.

Före:


Efter:


Jag målade väldigt tunt med grundfärg. Det är ganska snyggt som det är nu tycker jag, så får se om jag målar fler gånger eller inte. Väldigt antikt aktigt, men frågan är om det passar in med våra andra möbler. 

Snart ska jag cykla iväg på en jobb fest, det ska bli kräftskiva. Jag tod kläderna jag tänkte ha på cykeltävlingen jag aldrig åkte på. Imorgon kommer jag nog att ha ont i benen, brukar bli en hel del dans på våra fester, väldigt lyckade. Kvällen till ära har jag så klart linser. Börjar bli skrämmande van att ha glasögonen på mig nu. Tänker inte att jag har dem på mig.
Nu måste jag fixa det sista innan jag trampar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0